Rubin



Juldagarna har varit härliga lite allt för härliga kanske, käkat mycket julmat,godis,nötter osv och mysat med familjen .
Julafton i sig var mysigt fast man inte har kvar den där riktiga jul känslan längre tråkigt nog, tomten gav mig fina julklappar i form av pengar hehhe,och detta fina armband fick jag av lilla mandela vackert som apan.
Eftersom jag inte önskat alla en god jul när det väll var jul så önskar jag alla ett gott nytt år som kommer inträffa på onsdag det ska firas med cam den lilla varelsen enligt ny tradition pöss på dig camsan. XoXo lisa

Kommentarer
Postat av: sara

åh det där armbandet letade jag i helgen när jag vaar i stockholm! Hittade dock inget.

2009-01-26 @ 10:07:36
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0