7 sanningar

Hatar sånthär men jag måste annars får jag spö i skolan imorgon av Duong Le Fe. Så nu kommer det 7 sjuka sanningar om mig.



Sanning 1.
Jag älskar katter kan inte få nog av dom men bara mina egna Nisse med Majsan. Jansa kallar mig katt-kvinnan och Baby bang älskar att reta mig för det ,men dom förstår mig det är allt jag har att säga.




Sanning 2.
Hahha ful bild tagen på bar gärning har stor passion för MAJSKOLVAR med salt och smör.



Sanning 3.
Skor skor skor skor och skor har blivit en sak jag har blivit besatt av, fler tack!



Sanning 4.
Pharrell är min dröm kille han har allt.



Sanning 5.
Detta är ett utav mina största och mest riskfyllda beslut men efter min student flyttar jag fyra år till Chicago för att studera.



Sanning 6.
Jag älskar Kent dom kommer alltid vara bäst.



Sanning 7.
Mina vänner är coola även om dom är speciella och inte som alla andra.

Juste jag måste utmana någon men för att jag hatar sånhär så utmanar jag ingen.

Kommentarer
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

omg vilka underbara skor!



sv: tack söta du<3

2009-02-24 @ 19:51:22
URL: http://halshammar.se
Postat av: Anonym

katt-kvinnan 4-ever!!

2009-02-25 @ 00:19:37
Postat av: matilda

sv: de är underbart söta :D

2009-02-25 @ 17:07:48
URL: http://mattulda.blogg.se/
Postat av: Anonym

lisa, you're still smoking.

2009-02-26 @ 16:29:47
Postat av: Frank&Rémy

du var då grymt söt!

2009-02-26 @ 17:12:55
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0