Hultsfredsfestivalen




   

    
 

Fredagsmorgon vakna jag och tänkte Hultsfred vore inte så dumt ändån, ringde ladybug( jungii) men hon E22an fattig.
Så jag åkte bara med älskling istället förväntningarna var i botten exakt som det ska vara. Men FAN VILKEN KVÄLL har inte haft så roligt på länge och nya goa människor i floder träffade man även hur skabbigt det änn var, och KID CUDI satte stora spår i mitt liv fan va han är grym han och HUDSON kommer bli jävligt stora känner på mig det sjöng med till varje låt han spela och när han släpper sitt nya album i augusti ska jag och älskling bli först med att köpa det i Chicago. Och att se SMK nakna va inte fy skam!

Kommentarer
Postat av: lea

festivallisa!

2009-07-14 @ 14:29:11
URL: http://kidsister.blogg.se/
Postat av: Sandra

Wow! Fan vad ÄCKLIGT DET SER UT DÄÄÄÄÄÄR.



Hörrö, jag har bestämt mig :D Ska fan till Roskilde nästa år!!!!!! Och du är påååååå!



2009-07-14 @ 18:36:23
Postat av: Gustav

lite besviken att du inte hörde av dig till mig om du var där...

2009-07-21 @ 00:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0